Rzlgln534 Sema5844 Ben de bugün nst girdim hiç bişey çıkmadı bakalım 🤔 Size doktorunuz bişey söyledi mi böyle devam ederse suni sancı mı verecekler ?
Melekannee17 Rzlgln534 hayir hiç bir doğum belirtim yok, sezeryen olacağım bebeğimin suyu azalmaya başladığı için ve çatı kemiğim normal doguma uygun olmadığı için
LeylaNil92 Rzlgln534 Benimde son 9 💙 Keşke artık doğsa. Böyle beklemek çok zormuş ne zaman geleceğini bilmeden 🙃
Pinar4588 LeylaNil92 Aynıyız sizinle 🤗bizimde son 9 gelmicek gibi ne ağrı ne sancı ne nişan hiç bi belirti yok😵💫sanki hep bu halimde kalacakmışım gibi 🙈😁
KayraKuzusu Rzlgln534 Gerçekten cok heyecanlıııı evdeyim sancım yada suyumun gelmesini bekleyeceğim 🥰
Sulte Rzlgln534 son 1 🥰🥲 yarın yatisim olacak cumartesi doğum hem korkuyorum çok fazla hem heyecan var hem doğsun hem doğmasın diyorum 😁