Busrabusra Deletedmom05 hayirli olsun canim.banada 12+1 de erkek dedi doktor.bidahaki randevuyu dort gozle bekliyorum insaAllah yanilmamistir diye alistim cunku bu fikre😊.cunku burda degisen cok okudum kafam karisiyo
Tugcecantfn Deletedmom05 Hayirli bi evlat olur insallah 🙏🙏 ben 12 haftalikken gttm ama bizim ufaklik gostermedi Kiz olabilir dediler Bende ogrenirim insallah 15 haftalik olduk 😔
Deletedmom05 Busrabusra yok kuzum doktor iyiyse yanılma payi olmuyor. Ama insan alışıyor inşallah değişmez kimseninki
Deletedmom05 Enmutluannee Googleden baksana kiz mi erkek mi? Hayirli olsun diyeceğin yerde değiştir diosun? Çocuk benm sanane?
Deletedmom05 Enmutluannee http://www.ismininanlami.com.tr/yekta bi araştır bilmediğin seylere de bi daha yorum yapma
Deletedmom05 Tugcecantfn Öyle diyorlar canım da ben inanmıyorum erkekde saklıyor yada pipisi ufak oluoo
Tugcecantfn Deletedmom05 saglikla gelsinde minigin canim onemi yok erkek yada kiz olmus ne fark eder 🙏🙏
Kmelikem Hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kavuşun inşallahh. Bana da 12. Haftamda büyük ihtimal erkek demişti doktorum. Önümüzdeki haftayı iple çekiyorum alışveriş yapabilmek adına 🙂 değişiklik var mı acaba diye
Deletedmom05 Kmelikem Canım Allah razı olsun sizin paşada hayırlı olsunn. Ben şimdiden başladım alisverise 13+4 dayanamiyorum😃
Supersmomm Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok sevindim 🤗 Yekta ismini bi dizide duymustum cok hosuma gitmişti ❤