Merhaba hanımlar, dün bebeğimle biraz dışarı çıkıp hava aldık. Sonra eve geldik. Başta da hafif bir kızarıklık olduğunu anlamıştım ancak dışarıdan geldik ondan sandım. Lakin sabah uyanınca gördüm, iki gözünün de altı kırmızı olmuş. Hemen sağlık ocağına götürdüm. Doktor baktı, sıcaktan olabileceğini söyledi. Bir de ben o gün bebeğimin B12 vitamini eksik diye Ocean B12 spreyi vermiştim. Acaba ondan mı oldu? Başına böyle bir şey gelen var mı? Yanıtlarsanız çok sevinirim.🌺