Mlsfcr Matmazelbebi ay benimde 21 Ekim aynıyız ama daha şeker yükleme testi yaptırmadım sizin cinsiyet ne
Matmazelbebi Mlsfcr Yaa o zaman aynı zamanlarda doğururuz kim bilir 😍 Kız benim sizin cinsiyet ne doğum şekli belli mi 💕 Yaptıracak mısınız şeker yükleme testi sizde?
Matmazelbebi Masalada Yaa maşallah çok az kalmış 😍🥰Hadi bir avazda doğsun kavuşun inşallah sağ sağlim 😍
Matmazelbebi Mdf17 Yaa demek ki 30 dan sonra herhalde daha güçleniyor kilo da aldıkları için ama daha heyecanlı oluyordur eminim. Biz şu an ki pıtıklara bile deli gibi seviniyoruz 😂 O vuruşlar nasıl olacak kim bilir 😍Allah isteyen herkese tattırsın inşallah🤲🏻💕
Matmazelbebi Papatya_kokuyo5 Yaa sizinle de aramızda pek birşey yok 😍Valla bende de 99 u ilk görünce oldu olmadı desem yalan olur sanki çok aşırı azalmış gibi geldi birden🙈🙈
Mlsfcr Matmazelbebi benimkide kız normal doğum istiyorum ama henüz doktor doğum şekliyle alakalı bişey demedi şeker yükleme testi yaptıracağım tayinimiz çıktığı için başka şehire gidiyoruz orada yaptıracağım inşallah
Matmazelbebi bastet Maşallah hadi muhtemelen aynı Zamanlarda doğum yaparız 😍 Günler su gibi akıp geçiyor 💕💕Birde sıcaklar azalsa😅😅
Matmazelbebi Papatya_kokuyo5 Evet ya 43 dereceydi bugün burası günlerdir klimaya direniyorum ama bugün dayanamadım klima ile durdum hep az önce kapattım yarında öyle bu hafta hep sıcak Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah 🥺🤲🏻
Matmazelbebi Mlsfcr Henüz demediyse normal seyrediyordur büyük ihtimal.Hadi inşallah güzel sonuçlar elde edersin😍❤️
Pekii Matmazelbebi 110 kaldı bizim de 🥰 gece karnımdaki minnoşum uyutmuyor sabah da 3 yaşındaki kizçem uyutmuyor o yüzden aşırı uykusuzum 😅 ilk hamileliğimde çok rahattım şimdi hamileligin herşeyini yaşıyorum zor ama güzel geçiyor
Matmazelbebi Papatya_kokuyo5 Bağışıklık düşük mü acaba neden ki 🥺Portakal limon sıkıp iç eğer şeker problemin yoksa nezleye iyi gelir 😍