Berenannesiceren ben de 10+5 oldum. Hamile kaldığım ilk günden beri bir yudum su 15 dk sonra çiş oluyor hemen 😄 gayet normal bir durum. Rahmin büyüdükçe idrar torbasına baskı yapmasına ve böbreklerin Bebek için sıvıyı daha fazla süzmesine yoruyorlar ki bu da gayet güzel bişy bence.