Kubrakarahan Biraz sırt ağrılarımız olsa da bu haftaya gelmek bile çokk güzel 😋🩷yaşam sınırımızı da geçtik çok şükür sağlıkla gelsin bebişlerimizzz🤲🏼🤲🏼🤲🏼🧿🩷
Yenibirannee Kubrakarahan biz sizinle aynıyız 🤩 bizde tam 27 haftalık oldukk. Sağlıkla gelsin kuzularimiz. Benimde hala mide bulantim oluyor ya 🥺
ozzlemk Kubrakarahan 30+1 ikiz kızlarımı bekliyorumm dualarınızda bana da yer verinn Allahın izniyle sağlıklı bir şekilde tam vaktinde alalım kucaklarımıza🥰
Kubrakarahan Yenibirannee ayy benim geçmişti gecen haftadan itibaren yeniden geldi yanma da oluyor bulantıda 🥹badem fındık la idare etmeye çalışıyorum tavsiye ederim
Yenibirannee Kubrakarahan benim en iyi arkadaşım gaviscon double oldu elimde şişeyle geziyorum geceleri 😅😅