Sabah gittim,düzensiz sancı ve 1 cm açıklık vardı.Saat 22.00 da tekrar gittim açıklık aynı ama ağrılarım çoktı nst de.Evde çekmek istiyorum ağrılarımı dedim.Eve geldiğim gibi nişanım geldi.Şuan sancılar ara ara geliyor regl ağırdı da var sabaha kadar evde sabredip ,öyle gideceğim.