39+4 hala sancı belirti yok . Baştan beri çektiğim mide yanmasından başka sıkıntım olmadı hamileliğim boyunca . Benim kızın geliceği yok . Ne yapmam lazım sezeryanda istemiyorum . Bazı videolar izledim hiç belirti yaşamayan 41.e kadar gelip suni sancı verilerek doğurtan doktorlar varmış . Bu kadar beklemenin bir anlamı varmı ??? Belki bendede belirti olmayacak beklemek risk değil mi ? Neler biliyorsanız paylaşabilirmisiniz ? Herkes sorup duruyor ne zaman doğdumu falan diye . Benim elimde olan birşey değil ki vallahi strese girdim