AyEr ilk oğlumda 15günde bir yada haftada alırdım mutlaka. Düşük riskim vardı. Uzunca bi süre böyle gitti şimdi ikinciye hamileyım 18 haftalık. Evim çok büyük standart 3ev büyüklüğüne yakın ve salonumun kapısı da yok. Ama nedense bunda bı enerji geldi bır ay oldu en son alalı daha almadım ben yapıyorum ama ağırlaşmaya başlayınca uzunca bir dönem tekrar almayı düşünüyorum.