Mervemetin34 Merhabalar 8+4 günlük gebeyim öğrendiğimden beri göbeğimde şişkinlik çok azda yesem midemde gaz oluyor ve beni mahvediyor doktoruma söylemek bi türlü aklıma gelmedi bu durumu yaşayıp nasıl rahatladınız yardımcı olur musunuz