minikdugm3 Şu yazdıklarınız benim için ne kadar önemli bir bilseniz çok teşekkür ederim.. Zor bir süreç geçiriyorum içim hep huzursuz bir şeyi mi gözden kaçırıyorum yoksa fazla mı büyütüyorum diye içim içimi yiyor yarın fetal sonucum çıkacak temiz çıksa da ben de bir perinatoloğa gideceğim. Herkes olumsuz sürecini paylaştığı için araştırdıkça daha da umutsuzluğa kapıldım detaylı ultrason zamanından bile şimdiden korkuyorum umarım sürecimiz sizin gibi ilerler umarım ben de evladımı sağlıkla kucağıma alıp büyütebilirim