Nisankzn Gebelik urtikeri oldum yani pupp kasintili bir hafta sonunda doktorunda karariyla sezeryan oluyorum 38 haftaligim bir hafta once 3.100 gramdi kizim aklima takılan sadece küvöz ihtimali 😶
Nisankzn Esomami bilmiyorum bilmedigim icin korkum var doktorumda buyuk ihtimal gormez 3 kilo ustu ama kesin diyemem hicbisey icin dedi
Esomami Nisankzn yani ins grmesin iyi dusunun iyi olsn normalde o haftada girmemesi lazimda bi aksilik cikmaz ins bol bol dua et