edadm eşim ipek istiyor ben rüya, ipeği de beğeniyorum ama rüyanın söyleyişi falan daha hoş sanki sizce hangisi daha güzel
FatmaJale edadm alakası yok söylemesi bile yumuşak nazik geliyor kulağa ama tabi siz bilirsiniz yinede
edadm FatmaJale bence de söylemesi çok güzel kibar ama burdan bikaç kişinin babaannemin adı dediğini falan duymuştum..
edadm Minimalannesiii o zaman ipeğe yoğunlaşayım 😂 aslında eşime ilk ben önerdim ama sonradan rüyayı görünce daha hoş geldi, şimdi de eşim ipek diye tutturuyor 😂