HTC-CR 36 haftalık hamileyim, doktorum çatımın dar olduğunu söyledi, ama yinede normal doğum için bekleyeceğim ve yapmam gereken bişey varsa yapıcağım. Önerileriniz nelerdir ve bu şekilde çatısı dar olan var normal doğum yapan var mı?
1prensesannesi_ HTC-CR canım cevrediklerden duyduğum kadarıyla ördek yürüyüşü ( çömelerek yürümek) hurma yemek pilates topunun üzerinde egzersiz yapmak adaçayı içmek dip köşe ev temizliği yapmak bunları biliyorum ben haftam daha erken olduğu için şuan yapmıyorum ama bnde en kısa zamanda başlayacağım 🤗🤗
Minmini Bana da bugün bakıldı 37+5 iz. Çatı dar çok sıkıntı çekersin yine de denemek istersen yanındayım ama benim önerim sezaryen sen de bebek de strese girmesin dedi ben de güvenmeyi seçtim umarım doğru karar vermişimdir. Hepimiz sağlıkla sıhhatle kavuşalım inşallah yavrularımıza🙏
HTC-CR Minmini Sezeryandan çok korkuyorum. Ama tabiki gelmezse yapıcak bişey yok. Sağlıkla gelsinler 🌸