mommys1 haftadayım bi 5-6 gündür iki göğsümden her gün az az ama saat başı falan şeffaf sıvı geliyor korkmam gerekiyo mu normal mi ?
zeynozey mommys1 olabiliyor canım, sıkıp uyaran verme gögüslerine. Yıkanabilir Gögüs pedi kullanabilirsin:)
Benimennembirmelek mommys1 bende de bütün hamileliğim boyunca gelmişti sen onu sıkma görüşlerini sıkma doğumu başlatır ama göğüs kremi kullan benimki o gelen sıvıdan dolayı kurumuştu yarılmışti krem kullandım geçti
mommys1 Benimennembirmelek yok hiç ellemiyorum sıvı geldiğini anlayınca bakıyorum sadece göğüs pedi varmıs onu bi sorucam eczaneye
prenses_annesii2603 mommys1 hiç korkma canım hamilelikte olabilir vücudun doğum zamanına da hazırlıyor kendini hiç endişe etme