Mutluemos sorduğum söyledigim herkes uyuz degilsin diyor. Uyuz olsam esime diger cocuguma gecmez mi? Hadi kuluçka süresi var diyelim ama el insaf 35.haftamdan beri nerdeyse 3 ay olacak belki oldu bile. Bir doktora sordum cilt hastaliklari en zor ve en cok karistirilandir dedi. Egzema,uyuz,mantar vb hastaliklar birbirine cok benzer ve ayni sikayetler ayni yerlerde cikar dedi. Bilemiyorum valla cok karisik durumlar