Ebru52- Hamişler 18+5 deyim doktorunuz hangi vıtamın ve demir ılacını verdi ne kullanıyorsunuz bu aylarda
fizikcianne Ebru52- 20+5 haftalığız bizde :) 3. Ayımdan beri kullanıyorum vitamin ve demir ilacımı. Doktorum 3. Ayda başlatmıştı. Size yeni mi başlattı bu ilaçlara
Ask-bebegim Ebru52- ben sadece vitamin kullanıyorum kan hapı vermedi doktorum söyledim ama kan değerlerin güzel gerek yok dedi ama burda gördüğüm herkes kullanıyor 20+6 haftalığız
imeaeb Regenesis max kullanımına devam ediyorum, demir ilacı olarak gynoferon verdi doktorum bir de d vitaminim var
Basakhilal Bana demir ilacı verdi ama mide ağrısından mahvetti beni. Cumartesi kontrole gidip değistireceğim