Esmamam Merhaba anneler oda termometresi ve nem ölçer alıcam bluetooth özellikli olanlar dikkatimi çekti fiyatları diğerlerine göre yüksek kullanan var mı almak mı lazım yoksa tamamen gereksiz bir özellik mi
Defnecigim Esmamam Ben odasını ayırdıktan sonra rahat ettim geceleri telefondan bakıp odası soğuksa gidip ısıyı değiştiriyordum. İyi oluyor yani. Xioami nin kini almıştım ben aldığımda 50 tlydi şimdi nasıl bilmiyorum ama güzeldi kullanışlıydı