Gayeeee benimde öyle bir ağrım vardı 35. Haftada çıktı ortaya ve böbreklerde genişleme olmuş bebek baskı yaptıkça ağrı inanılmaz oluyor sonra eğer çekilirse ağrı geçiyor halen öyle paroldan başka bir şeyde veremiyorlar kendş kadın doğum dr unada desen bakar böbreklerine ondan mı değil mi bilirsen kafan rahat eder