Defocuk Merhabalar benim ilk kizim 8 aylik ve ben 7 haftalık hamileyim ama eşimden başka kimse bilmiyo söylemeye cekiniyorum daha cok erken ayiplarlar fln ne bu acele diye 😞 nasıl söylerim hic bilmiyorum
tubik7 Defocuk hayırlısı olsun eşinizle sizden başka kimseyi de ilgilendirmez zaten. Biraz zor olabilir belki başka da napalım.
Sevval0308 Defocuk kime ne canım onlar mı bakacaklar kazaya dahi kurban gitmiş olsanız.o sizin evladınız anası belli babası belli kimden neyden cekineceksiniz ne güzel iki evladınız da beraber büyüyecek hayırlı olsun💥😍
bastet Defocuk siz ve babası istediyseniz Allah da verdiyse kimseye bi şey söylemek de ayıplamak da düşmez. Takmayın insanları. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, bakacak olan sizsiniz sonuçta
1oguzannesi Defocuk ne ayıbı allah aşķına evli barklı insansınız bende oglum 7 aylıktı ikinciye hamile olunca ,kimseden utanmadım utanacak bisey yok . Sadece boş yorum yapanlar oluyo , nasıl bakacaksın zor olur gibi gibi .
gulnurkrms Defocuk tam olarak sizin gibi hamile kaldım bebeğim 9 aylıktı öğrendiğimde genel olarak çok erken olduğuna dair tepkiler aldık tabiki kimisi güzel beraber büyür de dedi kendi annem bok vardı yaptın dedi😅 dedilerde dedielr amannn büyüyünce mükemmel olacak
Minikannesi00 Defocuk benim oğlum 3 yaşında ,21 haftalık hamileyim. Bana bile erken dediler hep. O yüzden çevreyi önemsemeye gerek yok ,her şartta konuşacak bir şey buluyorlar
JEFF Aynı bende bebiş 8 aylıkken hamile kaldım.. Şu an 4 aylıgız kimse bilmiyor ailelerden başka.. Sürpriz yapıcam her kese😁
Kelebek1 Defocuk diyecek olan her yaşta söylüyor malesef oğlum 4 yaşında bana bile diyorlar sıkmayın o güzel canınızı inanın değmiyor
murvet_98 İlk çocuğum 19 aylıkken hamile kaldım ona bile erken dedi kimileri o yüzden hiç saklamaniza gerek yok laf etmek isteyen sizin ilk çocuğunuz büyük olsa bile yine laf eder
imrn_smsk Defocuk Hiç takma canım benimde ikizlerim 1 yaşına giriyo 3. Bebeğime hamileyim 3 aylık şuanda benim annem kaynanam görümcem ve kardeşim biliyo annem niye yaptın diye sorguladı tabi ben gereken cevabı verdim yaparken sana soracak değilim dedim kocamın koynuna ben giriyorum olduysa oldu bu sorgulamanın ne anlamı var dedim böylece konu kapandı kim ne derse desin öylede doğacak böylede doğacak yani napalım☺️
Asel-2023 Defocuk kime ne göğsünü gere gere şöyle kimseyi ilgilendirmez 🤣 isteyerek bilerek severek yaptım diyorum ben 3.cu hemde kızım 19 aylıktı ikinci ye hamileydim şimdi biri 8 biri 6 biri de karnimda 24 haftalık kimseyi ilgile dirmez ☺️ Allah bağışlasın
Defocuk __mom1 evet ya kim bilir arkamdan ne dedikodular donucek ben cok ince fikirli biriyim böyle şeylere hic gelemem aglarim valla
Yenibirannee Defocuk benimde aralari 2 yas olcak 2. Bebegim doğduğunda. Kimseyi ilgilendirmiyor kimse gelip besigini sallamiyor nasılsa 😁 senin icin zor olcak diyo bazıları Allah kolaylığını verir diyorum hic uzun cümle kurmuyorum bile
Defocuk Yenibirannee zaten ilk bebegime tamamen yalnız kimseden destek gormeden baktım yurt dışında yasadığim için yorum yapmalarını hic cekemem