denniss Merhaba kızlar 5+6 haftalık hamileyim keseyi gördük çok şükür ama geçen hafta bel ve sırt ağrılarım vardı şimdi sadece gögüslerim ağrıyor korkuyorum bişey olacak diye ☹️
ipktos denniss Korkma canım bende 8. haftaya kadar adet sancısı gibi sancı yaşadım şimdi 11 deyim arada hala oluyor ama çok şükür bebeğim iyi
Pelinizm denniss Korkma canım bende yaşadım ve doktorum ilk üç ay bu ağrıların normal olduğunu söyledi.Şuan 12+1iz artık ağrılar yerini seğrimelere bıraktı.Çok yormamaya çalış kendini bol dua et sağlıkla kavuş bebeğine 🙏🏻🌺
Fidankoc denniss Korkma cnm yaşadığın ağrılar normal dayanilmayacak gibi ağrımadıgı müddetçe bnde6+2 yim hâlâ ara ara ağrım oluo çok norma
Sumeyranur denniss merhaba bende bugün tam 5 haftalık oldum keseyi görebilirmiyim acaba siz ne zaman gördünüz
denniss Fidankoc Evet benim de ara ara göğsüm sadece hergün acıyor. geçen haftaya kadar bel ve kasıklarım hergün ağrıyodu şimdi ara ara oluyor
Fidankoc denniss Çok normal cnm hiç kafana takma canını sıkma doktorunada sorarsın en azından için rahat etsin 🤗
denniss Fidankoc Çok teşekkür ederim canım ya ilk hamileliğim ister istemez buluttan nem kapıyorum😂 Allah hepimize sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
denniss Sumeyranur ben geçen hafta adete göre 5 haftalık doktora göre 4 haftalıkken (1 hafta geriden sayıyolarmış) görmüştüm keseyi önümüzde ki hafta kalp sesini dinlemeye gidicem inşallah bi sıkıntı yoktur🙏🙏🙏
Ssu denniss Selamm canım, hiç korkma . Rahat ol. Bende 16. Haftaya girdim inan aynı seyleri yasadım. Sadece dikkat et. Elini kolunu kaldırma cok, kosma, zıplama, sakin ol yeter
Ght denniss al benden de o kadar😬Kendimi gördüm sen de.Nasıl geçer 9 ay böyle rahatlatmak lazım kendimizi.Doktorumun baş belası oldum adama her gün günaydın mesajı benden😬😬Rahat olmalıyız bence biraz allahın dediği olur ne yaparsak yapalım
denniss Ght Doğru söylüyosun ama insan ister istemez tedirgin oluyo 😂 karnımız cıkınca belki daha iyi anlarız suan içerde neler oluyo anlamadıgımız için bu kadar korku merak
Sumeyranur Keseyi gördüm bende çok şükür 17 Aralık için kalp atışını dinlemeye gün verdi , rabbim herkesin yardımcı olsun beklemek ne kadar sabır istiyormuş ❤️