Hanimlar merhabalar.. Aranizda meryem ana otuni deneyen oldumu? Deneyen varsa nasil yaptijiz? Bu ikinci ayimiz denememiz..gecen ay sanki biraz kasinti enfeksiyon var gibiydi olmadi.. Bu ayda elimden geleni yapmaya calisiyorum🥺icim sikiliyor cok…4evladimida cesitli nedenlerden dolayi kaybettim…artik bende yavrumu kucagima almak istiyorum… Bunaliyorum düsündükce…