Aybenizk
16-10 cikan tansiyonum yuzunden iki gece hastanede yattim cigee gelistirici vurdular her ihtimale karsi odemim vardi sinirda protein kacagim cikinca eve gectim simdi kendim takip ediyorum tansiyon ilaci vermediler bana ama 37’yi gecirmeyiz dedi doktor