Merall06 yarın sabah poliknige gideceğim bakalım.ne dicek beni dün değil.ondan önceki gün yatırdılar nst takibi için günüm geçti diye dün çıkardılar geri cuma tekrar gel dogumazsan dediler. Dün sıfır aciklik sıfır sancı vardı sadece ebem açıklığa bakarken eline nişanim geldi. Kendini sıcak tut duş al sıcak süt iç 7hurma ye bol.bol yürü ve squat yap dedi onları ypiyorum iki gündür halen devam ediyor Nisan ama doğum sancısı gibi bir sancı değil bu hissettiğim bence