Gulsh96 Selinakbas sizin nerede peki kisti ve kaçıncı haftadasın canım benim doktorumda önemli gözükmüyor şuanlık ama takip edilmesi gerekiyor dedi ama sürekli de ultrasona girmek ve hep aynı şeyleri duymakta çok kötü bana doktorum küçük ihtimal dedi geçmesine geçedebilir dedi.
Selinakbas Gulsh96 Valla bana da aynısını söyledi cok büyük bir sey değil dedi bizim ki beyninde çıktı öğrendiğim de 17 haftalıktım pazartesi 20 haftalık olacağım 3 haftada bir cagiriyor beni kontrole
Ze8 19+5 de olduğu söylenmişti 27+0 da tamamen geçtiği söylendi 28 haftaya kadar yolu var eğer geçmezse araştırma hastanesine sevk ediceklerdi şükür gerek kalmadı. 3 haftada 1 kontrole gidiyordum ben
Beybitooo 2prensesannesiiii kimsenin ensesinde yazmıyor bunlar hep ileri haftalarda görülmüş kaybolmuş bizimkini doktorlar bile anlamadı