SevdaKaplan Eşimle aynı durumdan geçtik dört aylık hamileydim o zaman. Bize verdiği ilaçların ismini hatırlamıyorum ama aile tedavisi gerekiyordu böyle vakada. Keselenip o losyonu sürmemiz gerektiğini, 10 saat üzerimizde kalacağını ve sonra yine duş almamız gerektiğini söyledi. Bir de kızarıklıklar için krem, kaşıntıyı sakinleştirmek için hap verdi. Bir hafta arayla iki kere losyon, diğer günlerde de o krem tedavisi sürecek dedi. Ayrıca son 2 ayda kullandığınız bütün kıyafetleri yıkamamızı. Tavsiyem bunu birebir yapın. Yorgan gibi yıkanmaz şeyleri plastik poşette iki hafta bekletmen gerekiyor. Eğer dipli başlı bir temizlik olmazsa kısa bir sürede tekrarlanıyor. Doktorun yıkanma tedavisinden sonra komple kıyafet ve yatak kılıflarını değiştirin. Bizde yıkamayı unuttuğum bir iki şey yüzünden tekrarlamıştı. Bir de naçizane önerim koltuklarınızı örtüyle kullanmanız zira onlara da geçebiliyor. Çok geçmiş olsun.