Mrb bnde bebeğimi kaybettim rahim kısalığından ilk hamileligim olunca 22 haftada fark edildi ve 25 de doğumum oldu durdurulamadi sezeryanla doğumum oldu çok zor rabbim sabrını veriyo ama evlat acısı çok zor piskolojikmen çok etkilendik sizlere bır şey soracağım smdiden k.bkyn böyle olup da bebeğini kaybeden arkadaşlarım kaç ay sonra tekrar hamile kaldınız, hemn serklaj yapıldı mı nasıl bir süreç oluyo ..