SenaBilgin 28 haftalığım ödem yapıyor vücudum çok tuzluda yemem ama sıcaklardan kaynaklı oluyor diye tahmin ediyorum ne iyi gelir acaba ?
Churcill SenaBilgin bol su ve ayakları aşağı doğru sarkıtmamak bence. Benim 31. haftada hafif hafif başladı ayaklarımı uzattığımda iyi oluyor
Cansel-58 Bol bol uzanmaya çalış ve uzanırken mutlaka ayaklarının altına yastık koy. Ayaklar yukarda olunca şişlik iniyor bizzat yaşıyorum aynı durumları