3 günümde hastanedeydim artık yan taraf üstüne yatıyordum , 4 gün birazda hafifledi..
5 günümde eve döndüm..
Normal yaşantıma devam ettim , kendim baktım ilk günden beri..
Bebek arabasını yetleştirdiim yatagın yanınaaa güzelce onuda orda uyuttum..
Şu an 1 yaşında kendi beşiginde uyuyor şimdi..
Tek yapman gereken agrıya karşı gel , kalkarsam kesik açılır kanaya bilir bu düşüncelerin etkisinde kalmaa , güçlü oll..