Kızlar 38 haftayım normal doğum bekliyorum ama basurum inanılmaz şekilde şişti ne yürüyebiliyorum ne üstüne oturtabiliyorum çok zorluyor ya . Afedersiniz ishal olmuştur feci şekilde bu hafta sanırım ondan böyle oldu .
Ne iyi gelir benim gibi olan başına gelen var mı. Doğuma kadar biraz inmesi lazım yoksa çok zorlar beni doğumda 😫