Merhaba arkadaşlar burda herkes bebeğim için kız tahmininde bulundu ama doktor 13 haftalıkkendr erkek dedi 17 haftalıkkendr erkek hayırlı olsun diyip netleştirdi. Şuan 20 haftadayım 21+3 günlükken detaylıya gidicem artık orda netleşir umarım ama böyle şeyler yaşıyan oldu mu? Erkek bebk değişirmi