Kubra1414 iki kez girdim gün içinde, bebek uyanıktı bir yandan da ultrasonla baktı doktorumuz. Hareketlerini bugün ekstra hissediyorum açıkcası, normalden daha aktif bugün. Sağıma dönmüyorum uzanırken arkama yastık falan koydum sol tarafıma yatıyorum. Yarın tekrar gireceğim nst bakalım inşallah bir sorun çıkmaz :(