kucukbebek Melekk33 Bilmiyom kusum ustte kalsin postun die yazdim❤️ 35+1 bel agrim oluyo benim cok, yurtdisindayim burda nst fln bakmiyolar, direk normal doguma gidiyoz😅
Benanneoluyorum Melekk33 Kendini fazla yormayacaksın canım elinden geldiğinde bol bol dinlenip uzanacaksın mümkün olduğu kadar doktorum bana böyle söylemişti sancı hissettiğindede duşa girip rahatlayabilirsin
Melekk33 kucukbebek Allah kolaylık versin benim ilk hftalardan vardı bel ağrısı 😒Şehir hastanesi ilk normal doğum demişti 1 hafta sonra kafası buyuk nstde sancı çıktı denilmeye başlandı ilk gebeliğim insan tedirgin oluyor erken olduğu için🥲
Melekk33 Benanneoluyorum Teşekkür ederim😊 doktorların bazıları bu kadar açıklayıcı olmuyor malesef bi an sezeryana alacam diyecek diye beklemedim değil yani
Benanneoluyorum Melekk33 O sancılar beline ve kasıklarına vurmadığı sürece(dayanılmayacak şiddetinde ağrı,acı olduğunda) veya açılman olmadıkça kolay kolay sezeryana almaz canım haftan daha çok erken çünkü
Melekk33 Benanneoluyorum Ben hiç sancı ağrı hissetmiyorum ki zaten nstde çıktı yatış yapacaz dedi direk ama istemedim evimdeyim