ASE6154 ben hep wakiki den alıyorum kızıma çekme sorunu hiç yasamadim iki senedir aynı takımları giydiriyoruz cekme olmadı hiç. Kalıplı olduğu icin yaşından buyuk giyiniyor bnde büyük beden alıyorum hep ne solma ne çekme hiç öyle sıkıntı yaşamadım ama kalıpları farklı olabiliyor evet