minimix Kızlar selam 12+6dayım son günlerde sabahları baya sırt ağrısıyla uyanıyorum sizin sırt ağrınız ne zaman başladı? Hamilelik yastığı işe yarıyor mu ya da başka çözüm önerisi olan var mı sabahları daha çok uyumak istiyorum 7de beni ayağa kaldırıyor 🙏🏻
Dilara_erc1 minimix selam cnm bende 7+5 haftadayim bugün asiri ince belim ve sirtim agriyor normalmi bilmiyorum
Nalyec13 minimix minimix kesinlikle egzersiz onerrim Elcin Demirel you tubede hamile yürüyüşü platrsi ve ağrı nerdeyse oraya yönelik egzersizleri vat.Ben hamilegin 1. Ayında başladım egzersize normal doğum ilk olmasina rağmen çok kısa sürdü . Hamile yastığı da bı hamile için kendine alınacak en büyük hediye
minimix Nalyec13 benim ilk 12 hafta riskliydi şimdi yavaş yavaş normale dönmeye başladım o yüzden egzersiz için biraz çekinmiştim doktoruma danışıyım çok teşekkür ediyorum hamilelik yastığını da sipariş vereceğim galiba