niluferbaran Fahsj- 28+4’deyiz kızımla 1200 gramız🤰🏼doktorum iyi olduğunu söyledi sizinki de normal gayet iyi bence
filialunae Fahsj- Benim de ikizler 26+2 de biri 1075 biri 1000 gr çıktı ama bir hafta öndeler dedi. 🌸🌸 Sizin 1100 kg 27 küsür haftada mıydı 26+ larda mı çıkmıştı acaba?
Aysnrhner Bana da 1 100 gr dedı o haftada kıloya takılmayın gayet guzel.herkezın bebegı gebelıgı farklıdır ıllakı farklılıklar olur.gayet ıyı sızın bebegınızınde kılosu 🌸