Esraleyna Kızlar bugün 10+1’iz, sürekli uyku halim var ve bir şeyler yeme hissim oluyor. Sizlerde durum nasıl?
Deletedmom_85 Esraleyna aynı haftada değiliz ama benimde öyle gündüz muhakak uyuyorum 1 2 3 saat 8.haftadayım yattığım zaman da ara ara uyanıyorum tekrar geri uyuyorum kafayı kaldıramıyorum
Benanneoluyorum Esraleyna Normal canım benimde 4.aya kadar sürmüştü bu durum şimdi uyuyabildiğin kadar uyu valla😀
Mmnj 17 haftadayım uyuyamıyorum gece uykum birden bölünüyor sabaha karşı uyuyorum uyusam da bazen uyummamıs gibiyim canı saolsun kızımın uyku yok şimdiden