MiaBaslck Merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim TSH 0,458 çıktı kadın doğumcum dahiliyeye yönlrmdirdi oda çok düşük değil iyotlu tuz yeme salça kullanma dedi siz neler yaptınız yapıyorsunuz dikkat etmek için paylaşırsanız sevinirim.
Minnakkurabiyeveannesi27 MiaBaslck benim de düşük çıktı kuzum hızlı çalışıyormuş 7. Haftada kan tahlilinde çıktı doktorum hemen dahiliyeye gönderdi şu anda 19 haftalık dahiliye ile beraber ilerliyoruz sabahları aç karnına bir tane ilaç içiyorum değerlerim normale döndü ama doğuma kadar bu ilaçla devam tabii ki
Ahenq MiaBaslck benim tah yüksek çıktı direk endokrine sevk etti önce 25 mg ilaç kullandım her ay tahlil istiyo 2 ay düşük dozu kullandım buna rağmen yine yüksek çıkınca ilacımın mg ını yükseltti ama yeme içme olarak bişe denmedi bana.
MiaBaslck Minnakkurabiyeveannesi27 Bana şimdilik ilaca gerek yok dedi 1 ay sonra kontrole gel dedi sadece tedirgin oldum ama
Minnakkurabiyeveannesi27 MiaBaslck korkutmak istemem ama sıkı takip edin ne olur çünkü bebekte gelişim geriliği ne sebep oluyor kadın doğum doktorları anlamıyor genelde o yüzden dahiliye şart
Gamzeli55 Endokrin bölümüne de gidebilirsiniz… Ayrıntılı olarak o bölüm bakıyor… Hamile olanlar zaten öncelik
hanifeee-yusuf 35+4 gebeyim. Hızlı çalışıyor diye kullanmaya başladım normale her ay kan degerlerime bakıldı normale döndü ama hala devam ediyorum. Gebelikte çıkıyor merak etmeyin.