Feride32 normal gebelik gibi bu tarz ilaç tedavileri tutma oranları şansları düşük. Ama tutana tutuyor birszda sans isi herhalde. eğer doğal yoldan gebe kalamiyorsaniz bu tarz ilaç tedavilerinin, aşılama tedavilerinin pek bir anlamı olmuyor. Pcos vs varsa bence daha etkili bu ilaçlar. Bende doğal gebelik elde edemedim 2 kere femara kullandım 1 kere aşılama oldum maalesef olumsuz oldu. Tüp bebekle gebeyim. İnşallah sizin olumlu olur