10+1 olduk bugün doktorum 11 ile 14. Haftalar arasında 2 li tarama testi yapılıyor dedi açıkladı da ne için olduğunu ilk gebeligim olduğu için araştırarak öğreniyorum. Siz devlette mi yaptirdiniz özel de mi yaptirdiniz. Normalde özele gidiyorum bugün ilk defa devlete gittim doktoru sevdim ama sistem çok kötüymus sonuçlar çok geç çıkıyormuş yada siliniyormus. Siz bı sıkıntı yaşadınız mı ?