Kızlar gebelikte inanılmaz selülit oluştu bende. Bütün gebeliğim boyunca yedim içtim iştahım hep açıktı. Mide bulantım hiç olmadı. 13 kg aldım şuana kadar. 34 haftalığım. Bu bacaklarım ve kalçalarımdali selülitler çok sinirimi bozdu. Doğum sonrası gerileme oluyor mu? Diyet ve egzersize şimdi mi başlamalıyım doğum sonrası mı?
Sizler neler yaptınız? Aynı sorunla karşılaştınız mı? Önerileriniz var mı?