@Rabia3458 bende pazartesi günü 37 haftalık olucam😌 ama 38 39 da doğum olsun istiyorum. 5 sene önce normal doğum yaptım. Birde suyun geldiğinde ılık bir duş al o senin doğumunu kolaylaştırır. Ama sancı gelince ayakta çek sancını yürüyerek.. ben yatarak çektim cahillik işte çok sancılanmıştım. Allah bir avazda doğum nasip etsin bize inşallah 🙏🙏