gakkoyengee Kızlar son 3 gündür bağırsaklarımda çok fazla gaz birikiyor yediğim içtiğim her şey aynı değişiklik yok sizinde başınıza geldi mi normal mi ?
cokkasmabeabi gakkoyengee 28 haftaligim bir haftadır basur olcam diye korkuyorum. Önce kabiz oluyorum sonra ishal ama ishal bile çıkmıyor. İçimde birikiyor. Gaz yapmam için bile bin naz uğraşmam lazım. Bezdum hayattan