Merhaba kızlar miniğim 13+4 iken kontrolüm vardı doktor %90 kız dedi tabiki öncelikle sağlıklı olmasını istiyorum ama yüzdelik pay verince yine emin olamadım burda bacaklarını baya açmış erkek olma şansı yok değil mi ben ona göre kızıma cicili bicili şeyler bakacağım 🥰🥰