Ben 30+3 üm. Eksik hiçbir zaman tam anlamıyla bitmez ama çok şükür diyeyim hemen hepsini bitirdik. Bebeğimin kıyafetlerini yıkadım ütüledim. Hastane için küçük bir valiz yaptım. Bez almadım yalnızca o da yenidoğan kaç kilo doğar bilemediğim için bez elimde kalmasın istedim. Ama bence hazırlıklar düşünüldüğünden daha pahalı oluyor. Küçük masraf diyordum ben en sona bıraktığım şeyler vardı, bir araya gelince bayağı tuttu o yüzden yavaş yavaş almak daha mantıklı bence. Yani ben iyi ki öyle yapmışım en azından.