Enes_fatma Merhabalar öncelikle şunu sormak istiyorum 36 hafta gebelik kaçıncı ay oluyor. Diğer sorum da sezeryan olmak İçin ne yapmalıyım sezeryan istiyorum aşırı panik birisiyim alttan muayene sırasında bile kötü oluyorum ne yapmalıyım 😂
Tugbacolak Enes_fatma 8.5 aylık hamılesınız dogum seklı ıcınde doktorunuzla konusmakdan baska secenegınız yok☺️
Ao526- Enes_fatma Merhaba 🌸 Sezeryan olabilmek için doktorunuza fikrinizi söylemeniz yeterli 🙈 Onun haricinde yapılabilecek birşey yok 😂
Yoncxz_6303 Enes_fatma devlet hastanesi isteğe bağlı sezeryan yapmıyor ben de devlete takipliydim çok korkuyordum normal doğumdan özelde sezeryan oldum para bile almadılar bizden ☺️😀😂
Enes_fatma Ao526- isteğe bağlı yapmıyor devlet kaç gündür konuşuyorum araya tanıdık da sokuyoeum bakıyım ne olacak
Yoncxz_6303 Gamzecay valla cnm ben de bilmiyorum neden almadılar eşime dedim ne kadar ödedin doktor demiş herşey para değil deyince şok oldum 😳 😂
Enes_fatma Yoncxz_6303 vıyyy ben Tekirdağ da yaşıyorum tokata babam araya tanıdık soksun da sezeryan olayım diye geldim😂😂
Ebus2045 Enes_fatma hmm ona bişey diyemem bende ilk başta devlete gidiyordum 3 bel fitigim var biri patlak sezeryan istiyorum dedim bunu o zaman belirleriz demişti. Ama panik olduğunuzu falan belirtin belki kabul ederler
hasret80 Evet devlet yapmıyor mecburi olmadiktan sonra rabbim yardimcin olsun bende devlet takibi gebeyim ikiz sezaryan olucam 3dogum özelde oldu bunlar devlette olucak riksili
Pelpel Enes_fatma bende hep devlete gittim ama isteğe bağlı sezeryan yapmadıkları için özele geçtim gün aldım bende çok paniğim ve alttan muayene bile korkutuyor mecbur sezeryan olacağım