Selam kızlar belki kan uyuşmazlığı iğnesi için gün sayanlar vardır .
Ben bugün özel memorial hastanesinde iğnemi oldum .
Doktorumuzun sekreterinin yönlendirmesiyle önce yatış yaptık daha sonra odamıza geçtik gelip kan aldılar 2 saat bekledik sonuç çıktı ve iğnemi yaptım ödeme olarak 155₺ yatış 155₺ kan ücreti ödedik .
Not: doğumdan sonra iğne sgk tarafından karşılanmadığı için 1.500₺ şuanki güncel fiyatı . Hamilelikte sgk karşıldığı için 155₺ ödedik 🩵
Ayrıca biraz halsizlik var bende sebebi iğne olabilir mi bilmiyorum 🤷🏼♀️