Merhabaa 21 haftalıgım grip oldum kanımda enfeksiyon cıktı antibiyotik kullanıyorum mecbur. Hiç halim yok yani benim bu hamilelikte kolumu kaldırcak halim yok zaten instagramda veya çevremde gördüklerim okadar aktifki hamileler bu enerjiyi nerden buluyor. Ben asla bulamıyorum kanım cok düşük ondan olabilirmi acaba ilaçta kullanıyorum ama asla artmıyo kanım