Gizmih serum, pruloton ve ciğer geliştirici vuruldum bir de nidicard ve progestan fitil kullandım 36. Haftaya kadar tuvalet harici kalkmadim doktorum 34u görsek yeter demişti şimdi 3 gün oldu ilaçları kesi artık gelse de bir sorun olmaz dedi bakalım bekliyoruz hayırlısıyla inşallah. Ama benim karnım sertlestiginde 10 dakika geçmiyor davul gibi geriliyor nefes aldirmiyordu ve bebeğimin hareketleri azalmıştı sırt ve bel ağrım vardı soluma yatsam da geçmiyordu kasılma. Yumuşamaya olunca kasılma açıklığa neden oluyormuş ki benim kasılma önleyici ilaca rağmen bir miktar acilmam oldu. İnslalah sizlerin hiçbir şeyi yoktur normaldir 🙏🙏