2 ayımız bitti ve ben hala yarım kundak yapıyorum oğluma. Aslında hiç sevmiyor ama onu yapmayıncada uyumuyor her hareket ettiğinde kalkıyor . Kalın birseyle kundak yapmıyorum ince bir tülbent ile yapıyorum bunu unutturabilir miyim? Bir de babaannesigile yada anneannesigile
Gittiğimizde çocuk sakın bir çocuk oluyor kendi evimize gelince başlıyor ağıt yakmaya acaba sorun ne olabilir? Yardımcı olun anneler çünkü çocuğum ağladıkça içim cız ediyor